Duurzame ontwikkeling - Love every baby
Gelukkige verjaardag! In de tijd dat je deze zin leest, zijn er 31 nieuwe baby's geboren in de wereld. Dat zijn er 267 per minuut, 16.041 per uur, 385.000 per dag! (1) Alle baby's verdienen een mooie toekomst. Bij Pampers geloven we dat we samen van de wereld van baby's een betere plek kunnen maken. Al meer dan 50 jaar innoveren en ontwerpen we producten om baby's vanaf het begin te ondersteunen, zodat ze gezond, veilig en gezond blijven.
Onze toewijding aan veiligheid en kwaliteit
We maken veilige, hoogwaardige producten met hoge prestaties waarop miljoenen ouders en kinderverzorgers elke dag weer vertrouwen. In ons centrum voor onderzoek en ontwikkeling (R&D) in Europa werken bijna 300 wetenschappers samen met professionals uit de gezondheidszorg om de veiligheid, kwaliteit en prestaties van onze luiers te garanderen. Onze luiers worden gemaakt in Europa, dicht bij onze consumenten.
Ouders kennen hun baby's beter dan wie ook, dus luisteren we naar hun feedback. We nodigen wekelijks honderden gezinnen uit om onze luiers te testen in ons R&D-centrum en houden contact met hen via onze callcenters.
Onze luiers, luierbroekjes en doekjes zijn dermatologisch getest
Ze bevatten geen van de door de EU genoemde allergene geurstoffen of elementair chloorbleekmiddel
Onze producten zijn goedgekeurd door onafhankelijke organisaties zoals OEKO-TEX en de Skin Health Alliance, wat bevestigt dat ze zeker veilig zijn voor de gevoelige huid van baby's
Ouders kunnen hier gedetailleerde informatie krijgen over de belangrijkste ingrediënten van onze producten.
Elke luier heeft ook een code die de traceerbaarheid vanaf de verpakking tot in de fabriek garandeert.
Onze toewijding aan premature baby’s
Niet alle baby's hebben dezelfde start in het leven. Sommige worden geboren voordat ze sterk genoeg zijn om het ziekenhuis te verlaten. Pampers was het eerste grote merk dat speciaal voor premature baby's over de hele wereld luiers ontwikkelde. We werkten samen met meer dan 800 verpleegkundigen en besteedden meer dan 10.000 uur aan de innovatie en ontwikkeling van onze kleinste luiers. We zijn vereerd dat ondertussen 97% van de neonatale verpleegkundigen (2) Pampers erkent als een vertrouwd wereldmerk.
Onze kleinste luier ondersteunt de vroege ontwikkeling van premature baby's, met tot zes uur bescherming tegen lekjes voor een ononderbroken slaap en extra zachte materialen om hun tere huid te beschermen. We hebben een innovatieve vochtigheidsindicator op onze luiers aangebracht, zodat verzorgers weten wanneer ze luiers moeten verschonen en wanneer ze kleintjes verder kunnen laten dromen.
Luiers voor iedereen
Om vluchtelingen in nood in Nederland te helpen, doneerden we 78.000 luiers aan het Rode Kruis Nederland. Zij werken niet alleen met hulpverleners en vrijwilligers in het buitenland, maar bieden ook hier mensen in nood de hulp en producten die ze het meest nodig hebben.
Onze toewijding aan gelijkheid en inclusie
Onze liefde voor alle baby's wordt weerspiegeld in onze voortdurende inzet voor gelijkheid en inclusie en de manier waarop we baby's en ouders in onze reclame tonen. We willen vaders in staat stellen net zo goed voor hun baby's te zorgen als moeders, en we zoeken voortdurend naar nieuwe manieren om onze stem te gebruiken om hen daarbij te helpen.
(1) https://www.theworldcounts.com/stories/how-many-babies-are-born-each-day (2) Interne P&G-gegevens, COINN-onderzoek uitgevoerd in 2016.